Sunna Mahometa to zbiór
tradycji dotyczących życia, czynów i wypowiedzi proroka Mahometa, stanowiący
drugie – po Koranie – źródło wiedzy o islamie. Znajdziemy tam m.in. takie
zapisy jak (źródło: Bill Warner - The Hadith The Sunna Of Mohammed):
1. "Niech Allah przeklnie
Żydów! Gdyby nie Żydzi, mięso by nie gniło. Gdyby nie Ewa, żony nigdy nie
byłyby nieposłuszne swoim partnerom”.
2. Kiedy Mahomet przechodził obok płaczącej rodziny Żydów na pogrzebie ich córki, powiedział: „Oni płaczą nad nią, a ona jest torturowana w grobie”.
3. Mahomet: „Allah użyje chrześcijanina lub Żyda
jako substytutu muzułmanina w piekle”. „Allah obsadzi w piekle miejsce
muzułmanina chrześcijaninem lub Żydem”.
4. Większość osób w Piekle
będą stanowić kobiety. Mahomet powiedział: „Widziałem ognie piekielne i
większość jego mieszkanek to niewdzięczne kobiety”. Zapytano go: „Czy są
kafirami, czy też okazały niewdzięczność Allahowi?” Odpowiedział: „Nie były
wdzięczne swoim mężom i nie były wdzięczne za okazaną im dobroć”.
5. Kobiety kafirskie są
przeznaczone dla przyjemności muzułmańskich mężczyzn, a przymusowy seks z
jeńcami jest dozwolony.
6. Gwałt na niewolnicy
kafirskiej to dżihad.
Kafir - Pierwotnie
oznaczało ono „zasłaniający, zaciemniający”, czyli ten, kto przesłania prawdę
islamu. Koran głosi, że kafira można oszukiwać, spiskować przeciwko niemu,
nienawidzić, brać w niewolę, wyszydzać lub torturować (patrz dalej). Błędne,
choć najczęściej używane, tłumaczenie tego słowa brzmi „niewierny”. Termin ten
jest jednak emocjonalnie neutralny, słowo kafir natomiast jest obelżywe,
nacechowane uprzedzeniem i nienawiścią.
Samo występowanie słowa kafir
w świętym tekście oznacza, że nie ma ona zastosowania, gdyż nikt nie chciałby
być traktowany w taki sposób, w jaki Mahomet traktował kafirów: byli oni mordowani,
torturowani, brani w niewolę, gwałceni, rabowani, oszukiwani, wyszydzani i
wyśmiewani.
7. Zdawać by się mogło, że
Koran to islamska wersja Biblii. Nie jest to jednak prawda. Biblią islamu jest
Koran, sira oraz hadisy; te trzy teksty łącznie można nazwać Trylogią. Koran to
niewielki, stanowiący zaledwie 14% fragment całości tekstów opisujących
doktrynę islamu. Tekst poświęcony sunnie to pozostałe 86% materiału. Tak więc
islam to w 14% Allah, a w 86% Mahomet.
7. Mahomet: „Muzułmanin,
który wyznał, że nie ma Boga prócz Allaha, a ja jestem jego Prorokiem, nie może
zostać zabity, za wyjątkiem trzech przypadków: kary za morderstwo, cudzołóstwa
i apostazji”.
8. Mężczyźni mogą
swobodnie nakładać na kobiety nakazy, ponieważ są one ich niewolnicami i nie
mogą stanowić o sobie.
9. Najważniejszą rzeczą,
jaką kobieta wnosi do małżeństwa, jest zatem jej wagina.
10. Nienawiść w imię
Allaha i miłość w imię Allaha nazywane są al Walaa wa al Baraa i stanowią
fundamentalną zasadę islamskiej etyki oraz prawa szariatu. Muzułmanin ma
nienawidzić to, czego Allah nienawidzi i kochać to, co Allah kocha. Allah
nienawidzi kafirów, dlatego też muzułmanin powinien czynić podobnie.
11. Muzułmanie mówią
chrześcijanom i żydom, że są wyjątkowi. To „Ludy Księgi”, ludy bratnie,
wyznające religie abrahamiczne. Jednak islam uznaje kogoś za chrześcijanina
tylko wtedy, gdy wierzy on, że Chrystus był prorokiem Allaha; że nie istnieje
Trójca Święta; że Jezus nie został ukrzyżowany, nie zmartwychwstał, ale
powróci, by ustanowić prawo szariatu. Aby być „prawdziwym” żydem natomiast
należy wierzyć, że Mahomet to ostatni w linii żydowskich proroków
12. Warto zwrócić uwagę,
że w Trylogii (Koran, sira oraz hadisy) jest więcej nienawiści do żydów niż w
„Mein Kampf„ Adolfa Hitlera.
13. Dżihad to wojna
przeciwko kafirom, […] w celu zaprowadzenia islamskiego prawa szariatu. Cały
świat musi zatem przyjąć islam; kafirowie są wrogami tylko dlatego, że nie są
muzułmanami. Przemoc i terror są w Koranie uważane za uświęcone, a pokój
następuje tylko i wyłącznie w wyniku przyjęcia islamu.
14. W związku z tym, że
szariat oparty jest na Koranie oraz sunnie Mahometa, zawiera te same
fundamentalne zasady. Pierwszą zasadą islamu jest to, że cały świat musi uznać
Allaha i postępować zgodnie z sunną Mahometa. Oznacza to, że muzułmanie muszą
podporządkować się szariatowi. W każdej wzmiance o kafirach jest mowa o tym, że
mają być ujarzmiani. Między muzułmanami a kafirami nie ma równości; politycznie
stoją niżej niż muzułmanie.
15. Obietnica złożona
przez muzułmanina nie musi być wiążąca. Mahomet nieustannie powtarzał też
muzułmanom, żeby oszukiwali kafirów, jeśli przyniesie to korzyść islamowi.
16. Prawo szariatu i
status dhimmi stanowi wytłumaczenie tego, jak chrześcijańskie narody Turcji,
Egiptu, północnej Afryki, Libanu, Syrii, Iraku czy Etiopii przeszły na islam. Dżihad
zapewnił muzułmanom kontrolę polityczną i pozwolił wprowadzić szariat. W wyniku
tego wszyscy chrześcijanie stawali się dhimmi. Setki lat podatku dżizja i
podrzędny status społeczny sprawiały, że przechodzili oni na islam. W ten
właśnie sposób prawo szariatu i status dhimmi zniszczyły chrześcijaństwo na
ziemiach islamskich. Z tego powodu też zachodnia cywilizacja nie ma szans
przetrwać pod rządami prawa szariatu.
17. Gdy muzułmanie
przybywają w nowe miejsce, akceptują swój nowy dom. Na początku głoszą, że
islam jest bratnią religią chrześcijaństwa i judaizmu. Na potrzeby mediów oraz
społeczności niewiernych prowadzą politykę dialogu oraz „budowania mostów”.
Twierdzą również, że zachodnia cywilizacja rozwinęła się dzięki złotemu wiekowi
islamu. Gdy przekonania te zostają zaakceptowane, pojawia się żądanie zmian w
kraju kafirów. Ci, którzy wyrażają opór, nazywani są bigotami, islamofobami i
rasistami, chociaż nikt nie tłumaczy, co zagadnienie rasy miałoby mieć
wspólnego z opieraniem się politycznemu islamowi.
18. Badania pokazały, że w
Europie niemal 60% muzułmanów uważa, że powinno się wrócić do korzeni islamu.
Zdaniem 70% z nich natomiast istnieje tylko jedna interpretacja Koranu, której
wszyscy muzułmanie powinni się trzymać, a 65% twierdzi, że prawa religijne są
dla nich ważniejsze niż prawo kraju, w którym żyją.
19. Chrześcijanie i żydzi w muzułmańskich krajach są prześladowani na szeroką skalę, a sytuacja w ostatnich latach uległa zdecydowanemu pogorszeniu. Wielu muzułmanów postrzega żydów jako złą siłę, która kontroluje Zachód. Niemal co piąty muzułmanin w Wielkiej Brytanii uważa, że społeczność żydowska jest uzasadnionym celem w „prowadzonej na Bliskim Wschodzie bitwie o sprawiedliwość.